Dansk Retursystem A/S
Baldersbuen 1, 2640 Hedehusene
CVR-nr. 25 49 61 40
Læs om Dansk Retursystem A/S 

Panstationen i Slagelse ombygges

Pantstationen på Japanvej i Slagelse bygges om og får ny teknologi.

Men du kan stadig komme af med din pant, da vi i perioden for ombygningen, har opsat vores mobile pantstation Drop & Go. Ombygningen påbegyndes 12. august 2019.

Læs mere om udviklingen af pantstationen i Slagelse her.

Pantstationen i Høje Taastrup er blevet ombygget på samme måde og man skal ikke længere bruge pantsække i Høje Taastrup og i Slagelse.

Du kan få pengene retur for allerede indkøbte pantsække, ved pantstationerne.




Hvad gør jeg, hvis jeg ikke får udbetalt pant?

Får du ikke udbetalt pant inden 10 bankdage, kan der være forskellige forklaringer.

Nyt kort eller spærret kort

Vi kan kun overføre penge til gyldige Dankort. Du skal kontakte Dansk Retursystem hurtigst muligt, hvis du har fået nyt kort, siden du afleverede din pantsæk. Eller hvis dit kort er udløbet eller blevet spærret i mellemtiden.

Sækken er ikke talt  op 

I sjældne tilfælde når en sæk aldrig frem til optællingen. Det er højst sandsynligt, fordi den går i stykker undervejs. Sker det for din pantsæk, får du automatisk udbetalt en godtgørelse fire uger efter, du afleverede sækken.

Flere svar 

Har du spørgsmål til pantudbetalingen eller er uenig i beløbets størrelse, kan du selv kontrollere indholdet af din pantsæk i funktionen Søg sæk.

Du kan også kontakte Dansk Retursystems borgerservice. Send en mail eller ring 75 12 32 32. Du skal have dit sækkenummer klar, når du ringer.